Dodací podmínky a způsob platby

Po odeslání objednávky obdrží zákazník automatický email, který potvrzuje, že byla objednávka přijata do systému. Pokud zákazník zvolí platbu převodem, je potřeba vyčkat na vychystání objednávky na skladě. Poté bude zaslán email s podklady k úhradě. U dobírky je po vychystání zásilka expedována a zákazník obdrží email, který potvrzuje předání zásilky přepravci.

Objednané zboží je expedováno nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky. Dodáno je pak zásilkovou službou PPL.

Způsob úhrady:

  • Dobírka: platba proběhne při doručení kurýrovi zásilkové služby v hotovosti, případně platební kartou pokud to umožňuje dopravce.

Při odběru zboží nad 2 000,- poštovné ZDARMA ! (Platí pouze pro zasílání zboží v ČR)

Způsob zaslání zboží a ceny:

PPL (balík do 30kg) - 130,-Kč
Dobírka - 30,-Kč

 

Převzetí zboží od přepravce

Doporučujeme opatrnost při převzetí zásilky. Pokud je při prvotní vizuální kontrole viditelné poškození přepravního obalu (krabice), je potřeba sepsat za přítomnosti kurýra záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost kurýrem potvrdit. Poté neprodleně informovat odesílatele, aby mohla být podána reklamace na přepravu.

Skryté vady z přepravy je nutné reklamovat nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky.


Reklamace musí vždy obsahovat:

-           Číslo zásilky

-           Přesnou identifikaci poškozeného zboží a přesný počet poškozených kusů

-           Popis balení zásilky (poškozen obal, promočen, díra v obalu atd.)

-           Foto poškozené zásilky i jejího obalu 
(foto by mělo obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části,
foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplň kartonu)


Nechte si prosím obal (karton) i poškozený obal, do doby než Vás kontaktuje přepravce, který si udělá své vlastní posouzení.